ABOUT

mijn missie

Ondernemers helpen om hun doelgroep beter aan te spreken, hun waarde effectiever over te brengen en hun aanbod keer op keer te verkopen.

Ik heb nooit geweten wat ik wilde worden. In het jaar dat ik moest kiezen, twijfelde ik tussen psycholoog, advocaat en accountant, maar last minute besloot ik een totaal andere kant op te gaan en koos ik voor Journalistiek.

Ik was creatief, ik hield van schrijven en ik wilde graag een baan met vrijheid – en dat kwam in deze studie allemaal samen. Een match made in heaven, zou je denken.

Dat was het toch niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet. Eigenlijk was er maar één vak dat me echt aansprak: Tijdschrift. En dan met name het onderdeel human interest; het vertellen van verhalen waarbij je echt tot de emotie spreekt. Ik leerde over storytelling, over het raken van de lezer, over mensen meenemen in je verhaal – en ik wist eindelijk wat ik wilde worden.



Op mijn bucketlist

Snorkelen in Moorea, de piramides in Egypte bezoeken & roadtrippen door California.

Hi, it's me

Tarinda

Terwijl ik de wereld over reis help ik ondernemers om hun impact & inkomsten te vergroten met sterke, strategische content.

Uiteindelijk besloot ik na vier jaar Journalistiek toch niet verder te gaan als journalist. Ik merkte dat de harde cultuur en de visie & aanpak van veel media niet helemaal paste bij wie ik ben en hoe ik in het leven sta. Ik wilde graag blijven schrijven, maar ik voelde dat ik er op deze manier niet gelukkig van zou worden. Omdat ik inmiddels ook veel ervaring had als fotograaf besloot daar mijn werk van te maken.

Na ruim twee jaar als bruidsfotograaf te hebben gewerkt, verhuisde ik begin 2017 voor het werk van mijn man naar India. Ik had geen idee wat ik daar wilde doen en gaf mezelf de ruimte om van alles te proberen. Ruim twee jaar lang creëerde en verkocht ik de meest uiteenlopende dingen, die allemaal op een andere in de markt gezet moesten worden.

Daar ontstond mijn liefde voor marketing.

Ik vond het zo fascinerend hoe je met bepaalde woorden mensen in beweging kan krijgen en hoe je met de juiste opbouw precies de juiste emoties kan triggeren.

Ik begon me meer te verdiepen in sales psychologie en de verschillende marketingtechnieken en combineerde dat vervolgens met mijn kennis en ervaring als journalist. Wat super effectief én lucratief bleek te zijn.

Omdat dit voor mij al snel het leukste onderdeel van ondernemen werd, besloot ik alles los te laten en een nieuw bedrijf te beginnen als coach, zodat ik al mijn kennis kon delen.

Dat bleek een gouden zet en eindelijk wist ik echt wat ik wilde worden:

Een coach die ondernemers helpt om sterke, strategische content te creëren die ideale klanten oplevert, voor meer connectie zorgt en hen als leading expert positioneert.

get to know me

een paar
random feitjes

01

eet het liefst drie keer per dag ontbijt

02

ik heb gewoond in india, Zuid-afrika, portugal en Brazilië en Argentinië. Momenteel woon ik in spanje.

03

ik ben graag op
het strand

04

ik draag 90 procent van de tijd witte kleding & schoenen, maar kan het altijd maar een uur wit houden.

ik word gelukkig van

Reizen, lange wandelingen op strand, de zonsondergang, lokale cafeetjes, gezond eten en palmbomen.

& heb een hekel aan

Moeten haasten, kapotte sokken, regen, oppervlakkigheid, een slecht bed, in de file staan en slaaptekort.

herkenbaar? Dan vind ik je nu al leuk.

let's work together

je content weer sexy maken

In zes maanden help ik je om je content te upgraden & optimaliseren, voorzie ik je van briljante ideeën en leer ik je hoe je je teksten die laatste finishing touch kunt geven, zodat ze meer klanten opleveren en jij jezelf als leading expert kunt positioneren.