0 items
hello@tarindastraver.nl
  • Home
  • About
  • Freebies
  • Coaching
  • Cursussen
  • Blog
  • Contact
  • Inloggen
Tarinda Straver
 

Get in touch

hello@tarindastraver.nl

  • Volgen
  • Volgen
  • Volgen

Let’s work

together

MEER INFO

CURSUSSEN

01

MEER INFO

COACHING

02

MEER INFO

STRATEGIE SESSIE

03

E-MAIL: hello@tarindastraver.nl

  • Volgen
  • Volgen
  • Volgen

Let’s work

together

MEER INFO

CURSUSSEN

01

MEER INFO

COACHING

02

MEER INFO

STRATEGIE SESSIE

03

Navigatie

About

Contact

Privacy Statement

Disclaimer

LET'S HANG OUT!

Ik ben opgegroeid aan het strand en zodra ik de ze Ik ben opgegroeid aan het strand en zodra ik de zee zie en mijn voeten het zand raken, voel ik me thuis. Ik kan het lastig omschrijven, maar het geeft me altijd zo'n ontspannen & gelukkig gevoel als ik dicht bij een strand ben.

De afgelopen weken – in een appartement met uitzicht op zee, op twee minuten lopen van het strand – waren dus echt een feestje en ik had daar heel graag wat langer willen blijven.

Tegelijk kijk ik ook echt uit naar onze tijd in Nederland. Zin om familie & vrienden weer te zien en ook heel veel zin om ons huis te verkopen!

De eerste afspraak met de makelaar hebben we al staan en gisteren hebben we met iemand in Engeland gebeld over ons vastgoed avontuur daar, dus alles wat we de afgelopen maanden hebben bedacht, begint nu echt een beetje vorm te krijgen.

Spannend, maar vooral ook heel leuk. Zoveel zin om dit allemaal neer te zetten met @straver.johan en weer een stukje van onze droom te realiseren! 🙌🏻
Zonder vertrouwen geen klanten 🤷🏻‍♀️ Zonder vertrouwen geen klanten 🤷🏻‍♀️

Voordat mensen bereid zijn om in je te investeren, moeten ze het vertrouwen hebben dat jij hen kunt help helpen en naar het gewenste resultaat kunt leiden. 

Hier zijn 4 manieren die ervoor zorgen dat je volgers je gaan vertrouwen – en daardoor sneller van je zullen kopen.

1️⃣ 𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗴𝗲𝘇𝗶𝗰𝗵𝘁 𝘇𝗶𝗲𝗻
Tegenwoordig kijken mensen niet meer alleen naar een dienst of product; ze kijken ook naar de persoon erachter. En hoe vaker je doelgroep je ziet en hoe meer ze je leren kennen, hoe sneller ze een connectie met je zullen voelen en hoe eerder ze je zullen vertrouwen. Laat dus regelmatig je gezicht zien, zowel in je stories als op je feed.

2️⃣ 𝗩𝗲𝗿𝘁𝗲𝗹 𝗷𝗲 𝘃𝗲𝗿𝗵𝗮𝗮𝗹
Ook persoonlijke verhalen zorgen ervoor dat mensen je beter leren kennen en sneller een connectie met je voelen – en je daardoor indirect ook sneller vertrouwen. Daarnaast maak je jezelf relatable door te laten zien dat je ooit ook stond waar je doelgroep nu staat en creëer je vertrouwen door te laten zien wat je vervolgens bereikt hebt. 

3️⃣ 𝗗𝗲𝗲𝗹 𝘃𝗲𝗲𝗹 𝘄𝗮𝗮𝗿𝗱𝗲
Door waardevolle tips te delen, laat je je doelgroep zien hoeveel kennis je hebt en geef je ze alvast een voorproefje van hoe het is om in jou te investeren. Daarnaast help je je doelgroep op die manier steeds een stapje verder en hoe meer je je doelgroep helpt, hoe meer ze van je willen leren, hoe meer vertrouwen je creëert en hoe sneller ze bereid zullen zijn om in je te investeren.

4️⃣ 𝗚𝗲𝗯𝗿𝘂𝗶𝗸 𝘃𝗶𝗱𝗲𝗼
Video is anno 2021 echt onmisbaar. Doordat mensen je op video echt kunnen zien zoals je bent, voelen mensen zich sneller met je verbonden – en hoe positiever het gevoel is dat mensen bij jou hebben, hoe positiever ook het gevoel dat ze bij je aanbod hebben. @elinevandam.nl is trouwens echt een volgtip op dit vlak!

Welke van de vier doe jij goed en aan welke zou je nog wat meer kunnen werken?
3 makkelijke manieren om je inkomsten te verhogen 3 makkelijke manieren om je inkomsten te verhogen 👇🏻

Veel ondernemers zijn altijd maar bezig met nieuwe klanten aantrekken en nieuwe diensten / producten maken om meer geld te kunnen verdienen. 

Maar wat als het ook anders kan? Wat als er veel makkelijkere manieren zijn om je inkomsten te verhogen?

Hier zijn drie ideeën:

1️⃣ 𝗩𝗼𝗹𝗴 𝗽𝗼𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶ë𝗹𝗲 𝗸𝗹𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻 𝗼𝗽
Was er een ideale klant die echt perfect bij je aanbod paste, maar die uiteindelijk toch niet instapte? Geef dan niet meteen op, maar zorg ervoor dat je 𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧 𝘮𝘪𝘯𝘥 blijft. Blijf waarde delen, blijf in gesprek gaan en probeer het een tijdje later gewoon nog een keer!

En onthoud: je weet dat je haar kan helpen en je weet dat ze op zoek is naar een oplossing, dus nee, je valt haar niet lastig.

2️⃣ 𝗭𝗼𝗿𝗴 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝘁 𝘀𝘂𝗶𝘁𝗲
Heb je je aanbod zo opgebouwd dat je klanten steeds een stapje verder kunnen groeien met je? Zo niet, dan is het tijd om daar verandering in te brengen! 

Door low, mid en high ticket offers aan te bieden die elkaar versterken en perfect op elkaar aansluiten, geef je je klanten steeds de mogelijkheid om opnieuw in je te investeren & meer van je te leren en hoef je niet elke keer op zoek naar nieuwe klanten. 

3️⃣ 𝗪𝗲𝗿𝗸 𝗺𝗲𝘁 𝘂𝗽𝘀𝗲𝗹𝗹𝘀 & 𝗱𝗼𝘄𝗻𝘀𝗲𝗹𝗹𝘀
Wanneer mensen een cursus van je hebben gekocht, zou je ze bijvoorbeeld (geautomatiseerd) een masterclass kunnen aanbieden die daarop aansluit of waarmee ze meteen de volgende stap kunnen zetten (= upsell). En als een potentiële klant toch niet in je 1:1 traject stapt, zou je haar bijvoorbeeld een aanbod kunnen doen voor je goedkopere groepstraject (= downsell).

Pas jij deze drie dingen al toe?
Ik zie regelmatig ondernemers die vol enthousiasme Ik zie regelmatig ondernemers die vol enthousiasme een lancering ingaan – om vervolgens na twee dagen alweer te stoppen met promoten.

Bang dat ze te 𝘴𝘢𝘭𝘦𝘴𝘺 overkomen.
Bang dat hun volgers het zat worden.
Bang dat mensen ze gaan ontvolgen.

Maar je volgers zien niet alles wat je post en deelt. Ze zijn er niet zo actief mee bezig als jij en daardoor zullen ze het niet snel als "te veel" ervaren.

Daarnaast: jouw dienst of product helpt je doelgroep verder. Je bent niet irritant of 𝘴𝘢𝘭𝘦𝘴𝘺 als je er vaak over praat; je bewijst je doelgroep juist een dienst door ze duidelijk te maken dat jij de oplossing voor hun probleem hebt. 

Tegelijk is het natuurlijk wel belangrijk dat je een lancering zo leuk en interessant mogelijk houdt voor je doelgroep. De beste manier om dat te doen, is door af te wisselen in de manier waarop je je aanbod pitcht. 

Hier zijn drie ideeën: 

1️⃣ 𝗡𝗮 𝗲𝗱𝘂𝗰𝗮𝘁𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁
Door eerst een aantal tips te delen, geef je je doelgroep waarde en kun je ze alvast een stapje verder helpen. Vervolgens kun je je aanbod pitchen als de ultieme oplossing om verder te komen.

Je kunt dit doen in je stories – door in video een aantal tips te delen en daarna over je aanbod te beginnen – maar ook in een post. Dan kun je de tips op een rijtje zetten en eindigen met een call to action om je aanbod te kopen.

2️⃣ 𝗡𝗮 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗼𝗻𝗹𝗶𝗷𝗸 𝘃𝗲𝗿𝗵𝗮𝗮𝗹
Door te vertellen hoe jij een bepaald probleem hebt opgelost en / of hoe jouw leven is veranderd nadat je xyz hebt gedaan, laat je je doelgroep zien dat jij ervaring hebt met het probleem dat ze hebben en dat je ook hen daarmee kan helpen. Promoot je aanbod vervolgens als de manier waarop je hen verder kan helpen.

3️⃣ 𝗡𝗮 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗽𝗿𝗼𝗼𝗳
Je kan vertellen waar een van je klanten tegenaan liep (bijv: niet genoeg klanten hebben) en hoe ze dat vervolgens met jouw hulp heeft kunnen oplossen (en nu helemaal volgeboekt is). Maak daarna duidelijk dat je ook hen hiermee wilt helpen en pitch je aanbod.

𝗕𝗼𝗻𝘂𝘀 𝘁𝗶𝗽: maak al je content vóór de lancering, zodat je elke dag kunt blijven promoten – ook als je het even niet voelt.
Volgen op Instagram

Work with me

Cursussen

Coaching

Freebies

COPYRIGHT © 2020. TARINDA STRAVER MEDIA | ALL RIGHTS RESERVED

Inloggen

Wachtwoord vergeten?
Registreren
Heb je nog geen account? Registreer er een!
Registreer een account

Registratiebevestiging zal naar u worden gemaild.